Vimbiuro               

@Wabnic - 2017

Wirtualne biuro w opolu

 

 

Czyli jak oszczędzić pieniądze i czas

Ulokowanie firmy w Wirtualnym Biurze to pomysł na prawdziwe obniżenie kosztów przedsiębiorstwa. I tego, które zaczyna dopiero swój podbój rynków, ale także takiego, które już od lat istnieje i myśli o redukcji wydatków. Decydując się na wirtualne biuro VIMbiuro w Opolu oszczędza się na wynajmie lokalu- nawet najmniejsza powierzchnia biurowa okazuje się sporym obciążeniem finansowym, często niepotrzebnym. Dodatkowy koszt to pracownik biurowy i wyposażenie jego miejsca pracy. Podliczywszy te, wydawałoby się niezbędne koszty, wychodzi suma nawet kilku tysięcy złotych, która może stać się przyczyną pierwszych problemów firmy.

Rozwiązaniem nie jest też prowadzenie firmy w domu. Szybko okazuje się, że nie wszystkich kontrahentów można do niego zaprosić, a i prestiż adresu zaczyna odgrywać znaczenie w firmowym wizerunku .

Dlatego tak popularne stają się wirtualne biura. Otrzymujemy adres firmy i pełne wsparcie od strony prac biurowych. Decyzja o wyborze VIMbiuro w Opolu szybko okazuje się oszczędnością pieniędzy- miesięczny koszt wynajmu, to nawet procenty standardowych opłat najmu stacjonarnych lokali. Oszczędza się też czas- praca przy czynnościach typowo biurowych: korespondencja, faksy, maile, skany, telefony wszystko to realizowane jest w ramach miesięcznego abonamentu.

Usługę wirtualnego biura można połączyć z obsługą księgowości, przechowywaniem dokumentów, doradztwem prawnym i gospodarczym.

Mając zatem, niewielkie wydatki, zyskuje się prestiżowy adres, profesjonalną i kompetentną obsługę, a także pomoc i wsparcie merytoryczne w prowadzeniu działalności.

Dodatkowo, na spotkanie biznesowe z kontrahentami, partnerami firmowymi VIMbiuro w Opolu udostępnia za niewielką opłatą komfortowe, świetnie wyposażone i dyskretne sale konferencyjne.

Wirtualne biuro VIMbiuro w Opolu podlega pod I Urząd Skarbowy w Opolu i Opolski Urząd Skarbowy (dla spółek z kapitałem zagranicznym).

Zapewniamy:

  • - indywidualne numery telefoniczne
  • - odbiór telefonów i faksów
  • - odbiór i przesyłanie korespondencji
  • - odbiór i obsługę skrzynki mailowej
  • - obsługę prawną i księgową
  • - przechowywanie dokumentów
  • - rejestrację podmiotów gospodarczych w KRS, US, GUS, ZUS
  • - wsparcie księgowe, prawne, informatyczne
  • - założenie rachunku firmowego
  • - wynajem sal na spotkania biznesowe
  • - dobór optymalnej lokalizacji na nową fabrykę, oddział, sklep lub biuro
  • - tworzenie biznesplanów
  • - wsparcie doradcze w różnych dziedzinach
  • - wyrabianie pieczątek, wizytówek i innych elementów Systemu Identyfikacji Wizualnej

Wirtualne biuro to rozwiązanie dla ludzi pragnących rozpocząć działalność przy minimalnych kosztach lub obniżyć koszty istniejącej.

Cennik

Pakiet „wirtualna rejestracja” Abonament 49,00 /miesiąc

  • Użyczenie adresu do rejestracji firmy

Pakiet „wirtualny adres” Abonament 99,00 /miesiąc

  • Użyczenie adresu do rejestracji firmy
  • Użyczenie adresu do korespondencji
  • Informowanie o odebranej korespondencji drogą e-mailową (bez skanowania)
  • Odbieranie i przechowywanie korespondencji
  • Możliwość umieszczenia adresu na wizytówkach, pieczątkach i innych materiałach firmowych

Pakiet „wirtualny sekretariat” Abonament 150,00 /miesiąc

  • Skanowanie korespondencji
  • Użyczenie adresu do rejestracji firmy
  • Użyczenie adresu do korespondencji
  • Informowanie o korespondencji drogą e-mailową
  • Odbieranie i przechowywanie korespondencji
  • Przesyłanie korespondencji pod wskazany adres
  • Możliwość umieszczenia adresu na wizytówkach, pieczątkach i innych materiałach firmowych
  • Przy opłacie z góry za dłuższe okresy najmu stosujemy atrakcyjne rabaty!

Na życzenie klientów realizujemy dodatkowe usługi:

  • - reprezentacja w urzędach, rejestracja firm, wniosków i zmian w urzędach, organizowanie odpisów i zaświadczeń
  • - doradztwa gospodarczo-prawnego, rejestracji spółek prawa handlowego oraz działalności gospodarczych,
  • - księgowość, kadry, prawnik, BHP, fundusze unijne, nieruchomości, doradztwo inwestycyjne i zarządcze, kredyty, marketing i reklama, tłumaczenia.

Ceny ustalane są indywidualnie.

Dalsze informacje pod numerem telefonu +48 692 353 297